Polityka zwrotów i zwrotów
Przegląd
Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 30 dni. Jeśli minęło 30 dni od zakupu, nie możemy zaoferować Ci pełnego zwrotu lub wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i znajdować się w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Kilka rodzajów towarów podlega zwrotowi. Towary łatwo psujące się, takie jak żywność, kwiaty, gazety lub czasopisma, nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmujemy również produktów, które są produktami intymnymi lub higienicznymi, materiałami niebezpiecznymi lub łatwopalnymi cieczami lub gazami.
Dodatkowe produkty bezzwrotne:
- Karty podarunkowe
- Oprogramowanie do pobrania
- Niektóre artykuły pierwszej potrzeby i higieny osobistej
Aby dokończyć zwrot, będziemy potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.
Nie wysyłaj zakupu z powrotem do producenta.
W niektórych sytuacjach przysługuje tylko częściowy zwrot pieniędzy:
- Książka z wyraźnymi oznakami użycia
- Otwarta PŁYTA CD, DVD, kaseta wideo, oprogramowanie, gra wideo, kaseta lub płyta winylowa.
- Każdy przedmiot, który nie jest w oryginalnym stanie, jest uszkodzony lub brakuje go z powodów niezwiązanych z naszym błędem.
- Każdy przedmiot zwrócony więcej niż 30 dni po dostawie
Po otrzymaniu i zweryfikowaniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy twój zwrócony przedmiot. Powiadomimy cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu Twojego zwrotu.
Jeśli zostaniesz zatwierdzony, twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie przelany na Twoją kartę kredytową lub oryginalną metodę płatności w ciągu określonej liczby dni.
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie wysłany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Przetwarzanie często zajmuje trochę czasu przed wysłaniem zwrotu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem {email address}.
Tylko produkty w zwykłej cenie podlegają zwrotowi. Sprzedane produkty nie podlegają zwrotowi.
Wymieniamy produkty tylko wtedy, gdy są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres {email address} i wyślij swój przedmiot na adres: {adres fizyczny}.
Jeśli przedmiot został oznaczony jako prezent przy zakupie i wysłany bezpośrednio do ciebie, otrzymasz kredyt na prezent na kwotę zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie pocztą.
Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent przy zakupie lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać je później, wyślemy darczyńcy zwrot pieniędzy, a oni dowiedzą się o twoim powrocie.
Aby zwrócić produkt, musisz wysłać go pocztą elektroniczną na adres: {adres fizyczny}.
Jesteś odpowiedzialny za opłacenie własnych kosztów wysyłki w celu zwrotu przedmiotu. Koszt wysyłki nie podlega zwrotowi. Jeśli otrzymasz zwrot pieniędzy, opłata za wysyłkę zwrotną zostanie odjęta od zwrotu pieniędzy.
W zależności od tego, gdzie mieszkasz, czas potrzebny na dotarcie do ciebie wymienionego przedmiotu może się różnić.
Jeśli zwracasz droższe produkty, możesz rozważyć skorzystanie ze śledzonej usługi wysyłkowej lub zakup ubezpieczenia przy dostawie. Nie gwarantujemy, że otrzymamy Twój zwrócony przedmiot.
Skontaktuj się z nami pod adresem info@rextravel.pl w sprawach dotyczących zwrotów i zwrotów.